Прескачане до основното съдържание

Често задавани въпроси

Можете да подадете Вашето съгласие като се впишете в системата, след което се запознаете с Политиката за защита на личните данни и посочите какви съгласия за обработка на лични данни желаете да предоставите.

За да се впишете в системата е необходимо да въведете вашите: номер на клиентска карта, фамилия и дата на раждане.

Номерът на Вашата клиентска карта е наличен и от двете страни на голямата пластика, както и на гърба на малката. За да разберете клиентския Ви номер от гърба на пластиките - вземете полседните девет цифри и от тях пропуснете последната девета. Получените осем цифри съставят Вашия клиентски номер.

Вие се съгласявате BILLA да използва Вашите лични данни, за да Ви предоставя релевантни за Вас предложения. Само ние, BILLA или доверени партньори под контрола на BILLA, ще използваме Вашите лични данни. Вашето съгласие се изисква от новото европейско законодателство.

Не, вие вече сте BILLA CARD картодържател. За да запазите в пълна степен отстъпките и предимствата на BILLA CARD, ние се нуждаем от Вашето потвърждение.

Ние осигуряваме 100% сигурност на Вашите лични данни. Занапред Вие ще имате пълната гама от предимства, ако попълните и изпратите.

Ако харесвате свежи зеленчуци, може да получите отстъпка за домати, или ако нямате домашен любимец, няма да получите ваучер за храна за домашни любимци.

Не, не е задължително, но ако искате да получавате съобразени с Вас персонализирани предложения и промоции, ние се нуждаем от Вашето съгласие.

Това се изисква от новото европейско законодателство.

Не, няма да получите. Докато сте BILLA CARD картодържател, Вашата карта ще бъде валидна.

Можете да посетите нашия интернет сайт www.billa.bg, да използвате формата за контакт или да се обадите на клиентския телефон 0700 120 10.